TAGGAD;

Nu jävlar äre inte långt kvar!!! Bara några timmar sen beger vi oss ner till sundsvall city o blir gaddad ;) Sen spenderas kvällen hos Sandra!!
Just nu sittar man på skolan och har projekt arbete. Har kommit igång i alla fall o lämnat in projektplanen så äre till o samla fakta!
Sen måste jag verkligen se till att fixa internet... Har ju som sagt inget internet hemma o här på skolan kan jag ju inte säga att jag har många bilder att lägga upp :P Haha! men ikväll tänkte jag lägga upp bilder på käket jag o Sandra o smakat i oss... FYFY! måste börja träna innan man rullar fram ;Dhaaha!

Sen måste jag även ringa lönekontoret o veterinären.. Har inte fått tillräckligt med lön o sen mår inte Lexus riktigt bra :/ Sen ska ju Lana kastreras åxå!
Ne nu ska jag fortsätta med plugget! TJO!


:D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0