gaddad o klar!!!

äntligen så är tatueringar gjord o den blev gryyyym:D:D

Tatueringen!

men kan säga att det gjorde sjukt ont på vissa ställen men det vare lätt värt!! är Äckligt jävla nöjd med den!!

Skulle spenderat kvällen med Sandra men hon hade så sjuukt ont i huvudet! kan bero på att hon spänt sig så mkt idag så det släppte väl nu på kvällen:P

men men vi ska ju träffas i morgon istället!!
Sitter hemma istället o är glad över att jag åtminstone kommer in på internet ibland i alla fall xD haha! nått positivt;) o grabbarna Leif o Crizze sitter o spelar spel o dricker grogg! Sjukt sugen på en grogg jag med men avstår ikväll;)

nee nu tänkte jag ut o röra på mej lite o få lite luft på näsan!! Sen kanske jag tar o spelar lite jag med :P haha blir väl på datorn eller nått då ;) Om jag inte går o lägger mej :P
Ska lägga upp lite bilder på käk som jag o sandra käkat under dessa veckor ;) haha men nu tänker jag dissa bloggen! TJO

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0