Hemma hos mamma !

Japp då äre sista helgen som jag "bor" hos mamma:) För nästa helg har jag flyttat! LÄNGTAR!!!!
Då äre äntligen klart, Jag o Crizze är sambos;D;D RAWR!!
Vad som händer i helgen? Mys med ponniesarna, pussa på killen innan han drar på söndag, åka till kramfors, och sen får vi se vad som mer händer:) Tänker inte plugga nått i alla fall... Ska bara softa!!!
party nästa helg i alla fall:D:D Först inflyttningsfest hos Snyggaste Emelie K och sedan vidare till Amadeus för att DANSA o PARTA!! niiice!!
Men komma nog inte bli så sent eftersom vi ska vidare på lördagen till kramfors och fira sötis Jennifer^^ Hoppas på att jag orkar lägga in lite bilder på lilla prinsessan! Ska bli mys att få träffa hela familjen igen! Saknar dom små så ooootroligt mycket..

Och Justja! Funderat starkt på att pierca naveln! Blir att spara pengar o sen jävlar :D Längtar!!! :D:D

Nee nu ska jag se om mina päron kan se på nått roligare än nyheter.... Haha!
Tjaoo o Puss! Ha ett trevligt Lov allihopa som har lov;D

..

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0