6/3

Jahapp.. Hade skrivit ett ganska lång inlägg igår men innan jag hann skicka det blev det strömavbrott.. Kul! Varade i X antal timmar.. missade melodifestivalen o shit.. men men satt och såg på felix med älsklingen i stället:) Passade på att mysa lite eftersom han ska jobba natt idag:(
Jaja.. Gårdagens inlägg löd väl typ såhär:

Har inte hänt så mycket sedan sist jag skrev, varit sjuk o massa shit och fått skäll utav min lärare för att jag varit sjuk och att jag orsakar problem för henne när jag är sjuk... Men hallå! Det är väl inte mitt fel ? Nee hon sa att jag brukar gå hem för att jag har lite ont i huve.. Jaa förut var det så men inte längre! Går jag hem så mår jag verkligen inte bra men det fattar inte hon... Men hon skulle ringa mamma o jag säger bara görne:P för pratar ju med morsan varje gång jag drar hem från skolan och när jag är sjuk så hon vet om allt.. Inga hemligheter där inte så hon komma skälla lite på malin;) haha!

Men sjukt härligt väder har det varit! Surt att vara sjuk då eftersom jag suttit inne större delen av tiden och solen skiner ute.. men har faktiskt varit ute på en promenad för det mår man ju inte dåligt av:)

Det här är ju sista helgen som jag bor hos mamma för på fredag så flyttar jag ju på riktigt:) ska bli riktigt härligt att ha något eget med min älskling:D Då blir vi ju på riktigt sambos;D haha! Men blir fullt upp då eftersom vi ska iväg på fest hos Emelie senare på fredags kvällen men men :D

passade på att övningsköra lite igår åxå när vi skulle till kramfors:) gick riktigt bra och var som vanligt kul. Lite roligare nu dock eftersom det är halt o man slirar lite ;) Morsan o Crizze ville att jag skulle göra ett uppställ men jag var lite trög så fattade det inte försen vi svängt klart haha! får ta¨t nästa gång ;)

Sen hare bara varit mys igår som sagt:)
Idag har jag myst så mycket jag kunnat med älsklingen eftersom han vid 3 åkte till stan :) han skulle ju jobba natt så får ju inte krypa ner i sängen och mysa med honom på kvällen sen :(
När han hade åkt så gick jag över till Madde Juuska för att rida lite^^ Vi red ut en sväng och eftersom jag fortfarande inte är helt frisk fick jag ta den lugna pollen;) Atte alltså! Finis heesten^^ Dock så var ju Danne faktiskt rätt snäll idag ändå :)

Sen har jag väl bara tagit det lugnt.

Men senare så ringde Krister o sa att Sandra o Vilma måste in till sjukhuset:( vad som hänt tänker jag inte säga.. Usch så mamma fick åka dit för att ta hand om Elias så nu sitter jag här själv!
Trött... Men ska ut o ta in hästarna nu..

Tjao:D

Justja! Blir Sundsvall i morgon med snyggaste Linnea Reher!! <3

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0