4 Mars!

Så nu har jag varit sjuk och massa skit! fått skäll utav min lärare pga att jag varit sjuk. det är ju åxå kul. Hon tycker att jag har mycket frånvaro från hennes lektion och att hon ska ringa mamma. Och genom att vara sjuk så orsakar jag problem för HENNE... Men hallå!stopp! Jag kan inte rå för att jag är sjuk! Går sällan hem för att jag har lite huvudvärk utan om jag väl går hem så mår jag verkligen inge bra! Sen har jag varit borta från vissa av hennes lektioner pga att jag ska till tandregleringen men det kan jag ju inte heller göra nått åt! Bokade faktiskt in en tid på lovet för att jag inte skulle missa så mycket. Och nu har vi har grupparbete på hennes lektion och jag jobbar med Sandra och vi har pratar igenom allt vi ska göra och vi messar så vi får veta saker även  om någon av oss är borta. Jag fattar inte vad hon har att komma med?? Jag är ju DÄR! men ska jag vara där när jag har feber eller är totalt genomförskyld och mår skit? Är jag sjuk så sitter jag ju hemma ! jag är inte ute och ränner! Men aja...
Ska redovisa efter lovet vilket jag o Sandra redan innan min lärare ringde pratat om... Usch vad less jag blir..

Aja nu är det bara en vecka kvar tills vi flyttar in i lägenheten:D Fett soft!!!! längtar som fan! Och Crizze kämpar på med ramen till sängen! den blir riktigt bra faktiskt^^ Min kille e duktig han!
Det har väl inte hänt så mycket mer sedan sist jag skrev. Allmänt less har jag varit men det har rullat på. Hoppas dock på att det blir ännu bättre!
Ne nu ska jag ta o ringa mamma och prata lite skit med henne en stund för sen ska vi åka dit :)

Ska pussa en MASSA på mina små ponnies^^
Och min kille såklart;)
Tjaoo!!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0