19/3

Tjoo!! idag har det varit full rulle:) Vaknade tidigt nån gång av en katt som satt o gapa... jävla skit katt haha. men lyckades somna om, men inte långt senare vaknar jag igen. Då var hon väl runt 8 eller nått. Låg vaken typ en timme sedan orka jag inte mer. Dock hade jag inte kollat på klockan innan jag klev upp så trodde hon var 10 eller 11 men neråå.. När jag väl klätt på mej kollade jag på klockan o insåg att jag lämnat sängen för tidigt..... Aja orkar inte klä av mej igen så jag går ner. Karln ligger fortfarande kvar i sängen:)

Den enda som var vaken nere var pappa o hundarna haha! Uscha! Man ska inte kliva upp så tidigt:O men strax senare fick jag sällas av mamma vilket var bra:) O inte långt efter kom även Crizze^^
gjorde lite fika, drack kaffe o tog mej min morgon snus. Götta!
Vi gjorde i ordning oss för att sedan åka till kramfors och handla. Förare = Jag! ^^
Åkte först in o tanka vid kvantum och sen bakvägen till kramfors igen :) Efter allt handlande åkte vi till brorsan och fikade litegranna^^ Lille Vilma vägrade att sova så fick busa lite med henne:D mys mys!!

Väl hemma senare så packade vi in all mat, softa lite, fixa lite mat, käka, fixa tårta, baka muffins och senare städa burarna år marsvinen:)
Nu sitter man äntligen här i soffan och tare lugnt^^ Skönt!!!

I morgon komma det lite folk för att fira mej o mamma^^ Ska bli myysigt:D:D <3

Nee nu orkar jag inte sitta o skriva nå mera :P haha tjao!!!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0