18/3-11

Först vill jag bara säga GRATTIS till Snyggaste Sofia Edin som fyller 19år idag:D <3 Hoppas du får en kanon dag!

För mej har det varit en ganska nice dag ;D Hade först redovisning (inte nice) men det gick bra :P Säger bara krya älskade Sandra<3
Sen hade vi medicinskt grundkurs med Eva och man var ju något trött! Ville bara hemma! Så lite underskotts energi kom fram i slutet o Eva bah: ååh jag blir så trött på er hahaha
Jaja sen vare ju skidor igen :D Gick ju riktigt bra i tisdags men idag gick det ännu bättre! Riktigt skönt att få komma ut i skidspåren igen ^^ Gillas! Dock blev det lite kaos i slutet av rundan efter en nedförsbacke då man runt hörnet såg man två bruder ligga på backen på spåret så då vare bara o vurpa sig själv ner på backen för att undvika kollision. Efter kom Daddis och fick göra likadant, sen kom Linn same shit there:P Sen drog jag vidare men hörde små skrik bakom mej och förstod att det var Lollo som också hade kommit till platsen :P haha! Men kul varne och flöt på riktigt bra^^
Skidutflykt på tisdag då!! :D

Red ju igår åxå :) Gjorde lite lösgörande arbete på Santana och hon var faktiskt riktigt fin dock väldigt stel i ena varvet men det lyckades vi få till ganska bra. Mycket frustande från hästen ^^ Gillar henne alltså ;)

Annars har det inte hänt så mycket sen förra gången :P (jaa mitt liv är rätt boring att skriva ut såhär på blogg men IRL så äre lite roligare spec när man har så grymma kompisar!).

Och justja.. Efter att fått en utskällning som jag nämnde tidigare så är det helt andra bullar nu. Idag efter redovisningen tycker min lärare att jag ska utbilda mej till lärare! JASSÅ :O? joo jag är tydligen duktig på att stå där framme så :) Alltid kul att höra! Dock har jag svårt att ta emot komplingarer men självklart blir jag ju jätte glad att få höra det!
Och sen har jag ju kollat in mitt betyg i Kommunikation! O det gillas skarp. Full pott = MVG :D Gladerplader! Sjukt härligt!

Jaa nu sittar jag hemma hos mamma och inväntar att lets dance ska börja igen :)
Och återigen JUSTJA Stor saknad av Linnea idag :O Men hoppas du får en kanon mysig helg med pöjka som har varit borta alldeles för länge!

Menmen nu ska jag återgå till att vara social :) På söndag blir tåårta (ÅÅÅ dreggel i munnen) och trevligt folk:) Pussen!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0