15/3-10

Skola idag då. Gått bra:) Faktiskt varit duktig den här veckan. Har jobbat på i samhälle och i svenska. Känner att jag är påväg tillbaka:) Nu har vi börjat fått i ordning i lägenheten åxå:) Dock att jag förstörde en lampa idag, den enda idag xD haha! Smart tjej;)
Jaja! Annars har det inte hänt så mycket:) Känner mej lite stressad för måste få klart malins jävla arbete tills i morgon.... Och måste snart boka körkortet för sen blire ju fullt så måste köra en massa... FAN säger jag bara..

MEEN nu ska jag komma till nått roligare:D Mamma min fyller år idag!! Stort grattis på Älskade mamma:D:D
Vi ska firas på söndag hos mamma i Jude och sen komma hon på måndag då jag fyller år;) Och då komma även Sara o Leif:)

Nee nu ska jag duscha och sen käka nått o sen plugga:) Hare! Puss<3


:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0