Äntligen!

jaa då var det bara 4dagar kvar av det här skolåret! Skönt som tusan måste jag säga. Har varit sjukt mkt plugg alltså... Men har fått till mina betyg och det e jag super nöjd med :D
Hade sista provet idag och det kändes bra! och ska lämna in en uppsatts till katarina i morgon o sen e jag klar med mitt o har fixat en kurs som jag missade förra året ! sköööönt :D
Såå i morgon händer det inte mkt. ska lämna in uppsattsen, prata lite med Ulrika, se nån film o sen slutar vi typ. Några andra i klassen ska duka, servera o duka av för studentlunchen :)

Torsdag  blire lika lungt. då ska vi se en film med Svenna och sen titta på när studenterna går på trappen! och fredag äre hej o hejdå!

Men sen äre ös på måndag igen :P då ska jag iväg o ha introduktion på jobbet! men när den veckan e klar så är jag ledig ;) klagar inte!

nee nu måste plugga.. kom ju på att jag glömde ett jädra papper på actic som jag skulle ha i morgon.... kanske kan prata med henne på torsdag men men ......

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0