12/6-11

Så var det söndag igen :) Känns inte riktigt som att det är sommarlov ;) kanske för att jag ska upp och jobba i morgon o hela veckan men sen kan jag ska säga att det ska slappas:D ska vara ute i solen o bara mååå!!!

Och måå det gjorde jag i helgen åxå ;) Var partyparty i fredags hos snyggaste Angelica med trevligt folk! Blev en riktig kanon kväll trots lite strul haha ;) men sånt händer ju !
Blev en svänga på krogen och vid 3 halv 4 var vi hos angelica igen haha. Sen drog jag o Crizze hem igen och kom inte i säng försen efter klockan 6. Slog på en film när vi kommit hem o såg klart den innan sängen ropade.
Dagen efter blev det en sväng till mamma för att fira brorsan som fyllt 21 år i onsdag och hela familjen var där med bröder, fruar och barn. Riktigt trevligt!
Övningskörde lite med Tommy och träna på vart jag hade bilen med lite fickparkering och bakning :)

och det var en sådan varm dag så en topp i polen var självklar! men såklart så hade jag ju glömt mina badkläder hemma men lyckade hitta en bikinitopp och crizzes kallingar som mamma tvättat för ett tag sedan . haha det funkade ;D
sen låg men ute o gassa i solen! skönt måste jag säga :D

ordspråket säger ju inget ont som inte har nått gott med sig. men igår var det nästan tvärt om. Finaste Atterdag dog tidigt i går morse i kolik. Såg honom forslas bort igår så det var självklart tråkigt och det knöt sig i magen på mej... Har gått igenom det förut.. Denna gången var det inte min häst men känner för både Madde o Marielle <3
Men han har det bra nu :)

Idag blir det väcka karln så vi kan städa, gå ner på stan en sväng, hem igen o träffa Ante och sen bara ta det lugnt o samla energi inför i morgon :) ska jobba i morgon 7-13 :)

Nee nu ska jag få fart på gubba! Hejs <3

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0