Oh hell...


!


Tur det finns lite positivt i allt mörker... är så sjukt less på det mesta just nu! En grej är att jag inte förstår hur vissa aldrig växer upp?? då menar jag inte unga tjejer eller killar i typ tonåren som beter sig omoget eller dom mellan 20 och 30 utan några som är betydligt mkt äldre.
Totalt respektlöst o känslokallt.. Jag säger bara det väx upp innan ni har sabbat för mkt o då äre ni som står där medans alla andra växer sig starkare!! jävla nedpsykning!! Funkar inte på mej i alla fall !

Och sen det hemska som har hänt i norge.. Fy tusan!! Jag var inte så uppdaterad på vad som hade hänt eftersom jag aldrig köper tidningen :P men visste att något hemskt hade hänt där. Men åkte till morsan o då passade jag på att läsa tidningen o jag förstår helt ärligt inte hur någon kan göra sådär.. Så kallblodigt.. så sjukt... vill inte ens tänka på det!! Men jag skänker en tanke o mitt hopp till alla föräldrar, anhöriga o vänner som saknar sina nära.

Sen till något som är positivt ;D Fått en dator av mamma o pappa :D sjukt glad! väntat på det länge men skulle egentligen inte fått en dator försen gamla huset var sålt men det har dragit ut på tiden så länge så dom tyckte jag skulle få en nu o brorsan skulle ju sälja sin gamla så det var ju perfekt!! :D

Sen går det toppen på jobbet! Trivs kanon bra o har även fått min första lön! Men har en känsla av att någonting inte stämmer på min lön så ska ta o kolla upp det innan jag gör någonting annat;D
Är ledig nu i två dagar sen jobbar jag lördag o söndag sen går jag in på min näst sista vecka på jobbet! Eller jaa dom lär ju ringa o fråga om jag kan jobba nå mer efter det men ska försöka vara ledig dom två sista veckorna innan skolan börjar för har inte haft någon riktig ledighet denna sommar o jag känner att jag behöver den !

Lexus har även gått o blivit kastrerad ;) haha stackarn! låg o mös med mej hela förmiddagen efter det innan jag var tvungen o åka o jobba.. Men så fort jag kom hem igen på kvällen så var det mamma mys! Älskar verkligen mina katter!

Känner för att verkligen skriva av mej allt negativt ! har sån frustration inom mej så jag vet varken in eller ut men HALLÅ äre inte bättre att gå ut i media o berätta alla mina problem?? Nejtack...
Sorry för mina hopp :P haha!

Nee nu ska jag väl försöka ta o sova.. eller nått sånt. Hare!! Puss

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0