Kärlek till fullo!

har varit en hel mysig dag! Har dock haft lite sysslor att göra i morse som att ringa till facket.. men fick inte tag på dom för sov väl för länge haha.
Sen vare att åka till kramfors för att hämta Jennifer på dagiset ^^ Byt blöja på mej fick jag höra jag bah NONO inte idag;D haha!
När vi kommit hem blev det massa bada, äta, Jennifer fick rida på Dino o sen åkte vi hem med henne till Mia =) Drack lite kaffe o prata skit. Riktigt trevligt!

Vattenkrig på högnivå haha ;D Tobbe fick ju nån vatten sprutande kamera och såklart var siktet på mej ;P men payback blev det ju.. haha så det sluta med att båda var dyngsura!! Kul hade vi alla fall ;D

Sen fick man ju en liten chock när man kika ut mot hästarna.. Dinos grimma sitter runt hans hals och Knutte sitter fast med ena hoven i hans grimma... Får typ tok ropa på Dino så han lägger fokusen på mej och som tur är så gör han det! Fick tillslut loss honom ... Sötisar!
Sen måste Dino vilja ha mej i stallet;) Mamma skulle ut o borsta av dom sen ringer hon in till mej o frågar om jag kan komma ut o kolla på Dinos ben. Han typ sparkar när hon håller på med hans ben o drar sig undan o vill inte ställa ner hoven. Så går självklart ut o då äre inge fel på hästen :P han är bara otroligt gosig! Sötis ponnyn! Älskar verkligen den ponnyn!!

Nee nu har grabbarna kommit  hem efter att Peter fått fel på bilen så ska väl ta o sova snart.

Hjärtat mitt o jag!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0