Tjoho i stugan!

Lite skola idag då och hade prov på urinorganen. Hade inte riktigt hunnit läsa in om sjukdomarna men håller tummarna på att det går bra ändå=)

Sen pratade jag lite med mamsen i telen påvägen hem från skolan och sen vara att ringa till härnösandshus för att kolla lägenhet:D
Men hur lätt var det att få tag på henne då ? Snacka om att jag blev less..
Först ringde jag henne 13.56, då hade hon besök tills 14.00. Ringde henne då och hon hade fortfarande besök. Sen ringde jag några min senare och då var det upptaget. Samma sak ytterligare en stund senare. Sen ringde jag igen och då lät det:
Dyyyt
Dyyyt
Dyyyt
klick..
Hon är tillfälligt ute och kommer tillbaka 14.25

SUUCK..
Aja ringde henne då och då hade hon kommit tillbaka och fått besök:P -.-
Vid 3 fick jag äntligen tag på henne! Och tjollahopp!! Hon höll en lägenhet till oss och jag fick numret till han som hyrde lägenheten för att kunna ta en titt:D
ringde på en gång och fick åxå komma på en gång:D
Liten lägenhet men duger finfint till mej o Crizze!
Så ringde direkt tillbaka till hon på kontoret så får väl besked i morgon! Lutar skarpt åt lägenhet!!
HÄÄÄÄRLIGT!!!

Dock får vi inte flytta in försen 1 april men kommer att bo hos Micke tills dess=)
Skönt att det snart är fixat!!!


För övrigt har jag haft det jätte trevligt med Maria idag! Åkte till donken och käka lite och prata och sedan gick vi upp för att sola! SKÖÖÖNT kan jag lova! Längtar tills jag får mer pengar så man kan sola lite till :D

Nee nu ska jag ta och krypa ner i sängen till älsklingen! Myysigt värre;)
Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0