Christoffer Edin 2010 19-Januari!


1år med snyggingen idag!
365dagar har jag delat säng med honom
Men jag har älskat honom mkt längre!

Vi kände varandra ett bra tag innan vi blev tsm och var i stort sätt som syskon. Kunde berätta allt för varandra, hade jämt roligt och fanns alltid nån man kunde lite på.
Sen vare ju nån som tog första steget;) O då (jag som är lite seeeg) fatta att fyfan!!Jag gillar ju den här killen:D

Sen 19 januari 2010 har det varit vi!
Förhållande har gått upp o ner som en bergodal bana men i slut ändan tror jag att vi kommer att växa oss starkare och starkare. Klarar vi detta så vad kommer vi inte klara? :)

kärlek till min kille!
Och ni andra fjantar som tror ni kan komma emellan oss? Lycka till. Att hålla på med massa skitsnack funkar inte! Men det visar ju hur mogna ni är^^ Försök få koll på erat egna förhållande ( om ni har nått haha) än att ge sig på vårat;)
det var allt PUSS:D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0