27/1

Dagen börjar med att man är totalt otackad för skola.. Ont i käften och ont i ryggen. Men ställde in mej på att jag inte skulle missa så mycket i skolan och att det trots allt skulle bli kul att få träffa tjejerna:D
hade självklart helt rätt;) Tjejerna är grym!
Dagen var inte allför lång=) var väl för att vi hade sovmorgon och inte gjorde så mycket första lektionen mer än att få veta våra provresultat.
Fick vg- på Eva pallins prov om urinorganen. Helt ok eftersom jag inte hunnit plugga in om sjukdomarna=) Så rätt nöjd^^
Sen fick jag även veta vad jag fick i malins prov. Och gissa om jag blev glad:D
MVG! :D trodde jag aldrig men;)

Maria kom lite senare o fixa lite på hennes blogg. Var skönt att få träffa henne lite och sen fick hon kika in i lägenheten åxå=)

Blev en promenad på stan med älsklingen sen när Maria åkt hem och har nyss sätt på en dokumentär om svenskmaffia.

Nee nu ropar sängen på oss även att vi redan ligger i den;)

Natti natti!!! Heeelg i morgon!!!<3
:D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0