26/1

Ingen skola för mej idag då. Blev en sväng ner till Sundsvall för att dra åt tandisarna. Men det går inga vettiga bussar så fick ta 10.56 bussen. Tog en runda på stan sen vidare till tandis=)
Blev dock lite less:P fick komma in i tid prick kvart över 1. Men fick ligga där inna i 101min innan dom kom o kolla. När dom väl kom tog det 5min sen var dom klar.
Kom ut från tandläkaren och såg bussen åka förbi busshållsplatsen:P Kul! Om dom hade tagit in mej o kollat mej på en gång hade jag hunnit med en bussen...
Menmeen.. Bara att knalla till busstationen o vänta på nästa=) Var inte så farligt.
Sedan har jag bara tagit det lugnt idag.

Lagat lite mat o sätt på tv.
Justja mamma var ju här i morse och hälsa på åxå=) Drack lite kaffe och snacka strunt. Riktigt trevligt^^

Jaja har väl inte så mycket mer att säga =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0