24/1

Usch dryg dag idaa... Matte, sjukvård, samhällskunskap och återigen sjukvård.. Dock inte gjort så mycket idag då det varit massa annat men ändå sjukt lång dag. Tur man har älsklings tjejerna där som gör dagen så mycket bättre:D
Sen har jag varit duktig duktig!! Köpte snus i onsdags och hållt med på den till idag;) Eller okey jag har fortfarande kvar men den kommer ta slut i morgon:P Så nästan en vecka har jag klarat mej på en snusdosa:D
Spara pengar spara pengar;O inte sluta snusa:P
haha!
Aja efter skolan gick jag (okey Mustafa plocka upp mej vid skolan och körde mej ner till stan) ner till firehouse och solade lite! SKÖÖÖNT!! Höll seriöst på att somna idag^^ Myyysiigt värre!!

Sen gick jag och Älsklingen till härnösands hus och skrev på kontraktet till lägenheten =) Så nu är det klart! Bara att vänta på att få flytta in ;) haha

Nee nu ska jag in o myyysa med min snygging:D:D RAWR! Natti natti på er!
Puss<3

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0