Vad är det som går och går men aldrig kommer någonvart?

WILMA!!!

Japp!
Idag har det inte hänt så mycket. Skottat och duschat o sen har Brorsan med fru Sandra och barn Elias o Wilma tittat förbi o stannat på middag=) Myysigt värre!
Alltid trevligt att få träffa dessa söta barn! Dock så är det ju vanligt att Elias INTE vill åka hem när dom ska fara..
O Wilma äääälskar blingbling och hår:P Sen om hon händelsevis fick tag på min näsa och vred om det ska vi inte tala om haha!

Har inte hänt så mycket mer denna helg=) har piggat på mej en massa så det blir skola på måndag! Saknat tjejerna så grymt mycket!!!
Har inte bloggat så mycket på ett tag men det e ju för att det inte har hänt så mycket under veckan då jag varit sjuk:P Mesta dels har jag sooooovit! Så vad ska jag skriva om då? Antal gånger jag vänt mej i sängen?? Haha tror inte det är så intressant;)

Öhm.. Vad mer! JUSTJA snackat lite med Gunnel idag åxå! Härligt det! Och jag var välkommen ner:D Ska bara spara pengar! Vill verkligen till titta hur hon har det i Australien=)

Jaja ska sova nu! Något irriterad på någon men det ska vi inte tala om här...

Puss

:D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0