Städ o flytt!!

Jaa denna helg har bestått av feeest i fredags! NIICE! Älskar er brudar! Hade grymt kul men som alltid med er;D
Började kvällen hos Emelie K och det vart dricke o spel o självklart musik! Hämt pizza var gryymt nice! Satt o vänta in Emelie S innan vi beställde så något hungrig var man ju ;D
Lite senare drog vi vidare!
Hade riktigt trevligt med många pratstunder med otroliga tjejer^^ <3
Sen bidde det taxi hem haha för var så sjuuuuukt KALLT :O Mina tår domna bort o då blev jag less :P
a
Igår så var det flytthjälp till Micke som gällde! Fått bort några saker i alla fall;D Resten skulle typ kastas så det är vad vi har sysslat med idag! rensat o rensat o rensat o rensat o o o o o osv... GRYYMT mycket grejor som ska bort! Men nu är det mesta i soppåsar och väntar på att kastas bort! Sen äre bara två förråd kvar i lägenheten och dammsugning och skurning kvar! Gått rätt fort ändå:) Sköönt när det är klart!
Micke var grymt glad för hjälpen han får men tycker jag är självklart! Vi får ju bo hos honom och allt så det är VI som ska vara glada:D

Jaja efter all städning så tyckte min kille att vi skulle ut o käka:) Höll bara med eftersom vi varit så duktiga idag^^ Blev en pizza på minikrogen.. HAHA pizza igen.. Fail :P Känner mej tjockis xD
Men till veckan blire till att vara nyttig:P Träning o bra mat:)

Mycket att göra till veckan. Pluuuugga häcken av sig och städa i fullt ös, skola, idrott o ridning. Hur ska jag hinna med allt? -.-
För på fredag ska vi flytta resten av sakerna ut till Micke. Pappa ska hjälpa oss med det efter att jag slutat skolan vilket är 20 över 3. Sen efter det ska jag ju vidare till nästa party som är i frånö!
STRESS men komma njuta av tjejkvällen:D

Jaja ska inte slösa mer tid framför datorn utan tänkte gå och mysa med mitt hjärta nu:)

Pusspuss

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0