7/2-11

Sitter på skolan nu och har samhälle. Fått en uppgift om att skriva om ett diktaturiskt land. Fanns inte så många kvar att välja mellan eftersom jag har varit sjuk men hittade ett land jag inte visste någonting om så då kanske man lär sig nått nytt:P blev i allafall Rwanda=)
Har tagit lite blodsocker idag på sjukvårds lektionen o testat o tagit insulin sprutor. Man fick testa på sig själv men jag stod över:P haha ! Ogillar sprutor;)

Killen min är tråååk för han ser på film på biblan och har stängt av telefonen... Så bajs på honom eller kanske hans lärare:P

Får se vad som händer mer idag=) Nått vill jag hitta på för har suttit hemma och tråkat alldeles för länge!!!!

Skönt att få komma tillbaka till skolan och få träffa tjejerna! Fy vad jag har saknat dom!! skickade ett mess till Linnea igår kväll och fråga om det var x-vecka eller vanlig vecka och som tur var så va det vanlig vecka annars har vi kanske inte haft nån skoldag idag. haha jag vet fail men har fan varit hemma en vecka och inte kunnat gjort ett skit! Klart man blir less!!

Aja nu ska jag börja med mitt arbete=) Puss

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0