16/2-11

Ne nu har bloggen varit död för länge. Har hänt en del så har inte riktigt haft energin att skriva nått.. Får väl se om det löser sig :)

Jaja varit på studiebesök i Sollefteå igår med klassen o resten :P haha kolla på vm för handikappade! Faktiskt rätt kul att se på , eller jaa vi kollade mest när dom spelade hockey för resten av tiden satt jag, Lollo och Linnea på hotellet o softa o Lollo drack sitt jävla teee som en gammal sup tant :P haha!

Sen var ju prinsessan Viktoria där åxå =) Sooft! Suck...

Idag har vi bara en lektion rätt skönt men en grymt onödig lektion för Malin är inte ens här och jag är den enda i gruppen, och jag har dessutom varit sjuk så hur mycket fattar jag av uppgiften?? NADA!! men har fått en papper med frågor på så har börjat med dom :) Delat upp det och lite så. Får hoppas att dom andra inte klagar allt för mycket:P

Börjar närma sig utflytt från lägenheten. Micke kommer till helgen och ska packa ur allt ur lägenheten och jag har övertalat Crizze att vi ska stanna en vecka till då det blir lättare för oss att städa. Har ju lovat Micke att hjälpa honom med det och känns jävligt onödigt att åka fram och tillbaka ut till Micke och sen tillbaka till lägenheten för att städa.. njaa.. då bor jag hellre där en vecka till men sen ska vi ut :(

Men då är det inte så långt kvar tills vi får flytta in i VÅRAN nya lägenhet:D Fan vad jag längtar! Ska bli skönt att få ha någon eget!

Planerat till helgen: FEEESTA!!!!

Planerat nästa helg: TJEJKVÄLL!!! PARTY!!!

 

Haha soooft som fan :D Ne nu ska jag gå hem med Angelica och MYYYS det!!!

Puss

:D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0