Tjo!

nu äre ju så att jag har inget internet där hemma.. kabeln är typ glapp... men får väl uppdatera mej när jag väl sitter på skolan tooook snabba datorer....

Aja helgen var grym! Party i fredags! dock var vi jääävligt sega.. hade gått på birsta o shoppat lös o sen hade bilen dampat en aning och brudarna var ju sjukt seega o hungriga;)

Sandra hämtade ut sitt paket på coop o när jag var vid OK o skulle hämta ut mitt paket ringde vi även o bessa pizza! Gott som fan vare !

Drog till krogen vid typ 1! var inte mycket drag där tyvärr.

Hem o sova typ :P haha! Upp o städa nästa dag för att sedan tagga om för ännu en utedag;) Drog med Sandra ner på donken o käka lite o sedan hem för att starta drickandet o göra sig i ordning. Loollsaan kom typ efter att vi kommit hem ;) något seg var vi även denna kväll då vi skulle vara hos Angelica vid typ halv 8 men var där vid halv 10 haha!

Vid typ 12 drog vi vidare till krogen!

Slutade som en kanon kväll i alla fall! Blev premiär för mej på subway o sedan blev det taxi hem med Valle o Crizze. (Jaa jag vet det e ju sååå långt från subway till volontären....)

 

Skön dag på skolan ! händer inte så jävla mkt men än är halvdagen kvar! Blir att gå på stan efter skolan med Sandra. Mysmys!

Taggar om för helgen! Då äre bokat klart för tatuering!!!! Sjukt stressad över för vilken tatuering jag ska ha o vart den ska sitta:O men blir nog bra i slutänden ;)

Sen taggar man om för utekväll på lördag!

Nee nu har jag väl skrivit av mej det mesta! får se nästa gång det blir en uppdatering! HERRÅ!

 

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0