mys!

Dagen har varit totalt upp och ner.. uscha men det slutar i alla fall bra! har varit hem till mamma en sväng efter att jag slutat och fixat ett papper som mamma skulle skriva på. Har även hunnit att pussa lite på älsklingen Dino! Saknar verkligen den pollen...

Nu sitter jag i lägenheten o har hunnit skura i köksskåpet o duschat o lite så =) nu ska jag sätta mej o mysa med hjärat i soffan o titta på film! eller jag jag sitter redan i soffan men det e älsklingen jag väntar på :P han käkar pizza... :P

Btw så äre bara 2veckor kvar tills jag slutar jobba helt! okey inte ens 2 veckor ;) 6 pass kvar. Jobbar dag i morgon 7-16 på 1.2 och sen är jag ledig onsdag o torsdag . Sen börjar natt passen :) jobbar fredag, lördag o söndag natt. ledig måndag o tisdag sen jobbar jag onsdag o torsdag natt =) SEN slutar jag!!!
Ska sova som bara den på fredagen!! sen ska jag bannemej ut o röja den helgen :O har ju varit lugnt nu när jag har jobbat så måste ut o ha riktigt jädra kul nu innan skolan börjar!!!
Sen har jag inte tänkt att jobba någonting alls innan skolan börjar. har funderingar på att (förvånansvärt nog ) tacka nej om dom ringer. Visst nått pass gör ju inget men vill verkligen vara ledig!!!!

Nee nu är karln äntlligen klar! Så herrå!!!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0