haha jaja :P

nu sitter jag här i soffan o har spillt ner två tröjor o golv o golv igen ;O jag är såååduktigt!
Min dag har verkligen varit up and down!!!!
dööö trött hela dagen o jobba på det e kanon ;)
sen ringde dom o fråga om jag kunde jobba hel dag.... till klockan 9.. jag bah shit neeej!!! men kunde ändå inte för hade tvätt tid o massa shit så var tvungen att säga nej. men var skönt att få vara ledig åxå! nu har jag 5 nätter kvar! sen leeeeeeeeedig!!!


i morgon ska jag bara ta det luuugnt o sova! kanske åka till mamma om jag har orken till det haha ;D ska i alla fall ringa lönekontoret o snackis lite med dom om min lön ;D
neeee nu är jag trött o ska försöka soooooova!
tänkte lägga upp en bild på en väldigt soooooft katt o även en bild på Lexus som... jaa ni får väl se på bilden o fundera ut själv vad som hänt xD



soooftarn!!!!!




så vad som händer på bilden får eran fantasi klura på ;D

GODNATT
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0