Godmorgon!

upp med tuppen idag! gick inte o la mej försen vid 4 kanske o klockan ringer 10 i 7 då crizze ska upp och jobba o sen hare bara varit strul! katterna har rivit ner ett glas som gått sönder, rivit ner draperiet och hållit på en massa!
jaja.. Btw så har jag en fläskläpp åxå. Jätte sexig måste jag ju säga! ^^ Svaret på hur jag fick den e att jag inte kunde låta bli att bita bort skinnet o när det var borta så biter man lite till! myys och då får man se ut som man gör.. Hoppas det mesta försvinner tills ikväll då man ska jobba haha;D

Men undrar hur det kommer gå inatt.. har sjukligt ont i rygg, nacke i mage.. Fyfan säger jag bara:( men bara två nätter kvar nu och har inte missat ett enda pass på hela sommaren så ska inte göra det nu på slutet heller!

Förresten så tänkte jag lägga upp en bild på en klänning jag tänker beställa;) sjukt snygg måste jag säga!
..

niiiiizzzzze!!

Nee nu ska jag ta o slagga igen! tjao!

:D

Kommentarer
Postat av: Angelica

FAN vad snygg du kommer bli i den!!!

2011-08-10 @ 16:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0