:/

Ibland är man bara förvirrad. man vet varken in eller ut.. men det löser sig väl alltid får man hoppas!

Haft det jätte mysigt nu ikväll med Sandra Lind i alla fall! satt på stan en stund innan vi drog på Big Boy o käka lite strips;)
nu inväntar jag snyggaste Maria Wassberg som har akuta problem haha! Älskar den tjejen alltså;)

sen blire väl sängen eller nått får se vad som händer:D

Har sovit gott idag i alla fall! sov till typ 2 o hade kunnat sovit längre men tänkte att någon gång måste man väl kliva upp ;) haha!

I morgon får vi se om jag åker till mamma eller hur jag gör. Beror på om jag orkar komma ut ur lägenheten eller inte;) haha!

Tyvärr missar jag festen hos Angelica på fredag:( jobbar ju natt då men funderar på att dra dit en sväng innan jag börjar jobba bara för att få träffa snyggaste Angelica o Sandra!! Bara att få träffa dom en stund e ju köng:D

då går jag även in på mina sista nätter på jobbet=)
Har ju bara 5nätter kvar på jobbet sen är jag LEEEEEEEDIG!!! skönt med lite sommarlov innan skoolan början ;)

Nee nu är snart Maria här så ska väl ta o gå ut strax då ;D tjaråå!!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0