6/4

Ojojoj nu var det länge sedan man gjorde ett blogg inlägg! Men har haft fullt upp och sen pajja ju Crizzes dator och skolans datorer ska vi inte prata om :P haha!
men har äntligen gått ut på praktik och hamnade på sundsvalls sjukhus, avd 15 kirugen:) På våran avdelning har vi hand om öron, kärl och mage tror jag sammanfattningsvis det är. Men jag är mer inriktad på kärl:)
Trivs kalas bra där!! varit där i 1½vecka nu o kommer sakna det när praktiken är över:(
Det enda som är jobbigt är tiderna. Börjar ju 7 vilket egentligen inte är nått att klaga över men eftersom vi måste åka buss till sundsvall och bussen går klockan 6 så måste man kliva upp halv 5-5 ungefär. Men men det äre nog nästan värt;) Man lär sig ju massor!
Och roligast äre när det e fullt upp! Förra onsdagen jobbade jag ju kväll och det var knappt att man hann att sitta ner o äta för då vare mycket ! Springaspringaspringa! haha ;)
Var dock hemma igår pga magbesvär:( Magkatarren som har satt igång igen och jag gillar det inte.. Men kämpar på ändå:)

Börjar få i ordning i lägenheten åxå! Lite små städa kvar och lägga ner i byråerna som crizze hämtade hos sina föräldrar igår:) Har tvättat dom så nu ska dom bara fyllas;) dammsugade gjorde jag igår åxå så är snart riktigt fint här:)

Sen äre väl inte så mycket mer som har hänt. Trivs bra här^^
Justja gick på Bio i fredags med Maria W åxå ;D Hur många lingon finns det i världen såg vi! faktiskt helt okey och riktigt bra vissa stunder ;D haha! Och i lördags spelade vi bowling jag och älsklingen med Sara o Leif:D Sjukt kul det med! Men jag blev slagen med typ 2poäng av Sara efter att ha lett hela kvällen xD Jävligt illa men det dämpade inte mitt glada humör:D

Somliga går med trasiga skor.. jaa fråga mej inte varför jag skrev det men meningen kom bara upp  i hövve! Haha nee nu blire snart käk! Tjaooo

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0